Translate

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γεγονότα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γεγονότα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Αλ Σάλεχ Αφροδίτη. Υποψήφια ευρωβουλευτής με την ελιά... ζητάει την ψήφο μας. Όσο υπάρχουμε ακόμα, διότι κατά την ιδία, θα ήταν καλό για την ανθρωπότητα, οι Έλληνες να μείνουν μερικές χιλιάδες το πολύ!


                                                                                                                                                                                                                                                    Στο παρακάτω σχόλιό της στο facebook απαντάει σε χρήστες «Ξύδι σε όσους τους "έτσουξε" η νίκη των μεταναστών!...» η βέρα Ελληνίδα.

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

”Όχι” στον κατώτατο μισθό των 3.260 ευρώ από τους Ελβετούς!

Ακούγεται ανέκδοτο για τους μαστιζόμενους Έλληνες





“Όχι” στην καθιέρωση κατώτατου μισθού της τάξης των 3.260 ευρώ λένε οι Ελβετοί, σύμφωνα με τις πρώτες προβλέψεις του εκλογικού αποτελέσματος.


Οι Ελβετοί κατά παράδοση απορρίπουν τις προτάσεις που θεωρούν ότι είναι πιθανόν να βλάψουν τις οικονομικές επιδόσεις της χώρας.

Οι επικριτές της πρότασης η οποία ετέθη σήμερα σε δημοψήφισμα θεωρούν ότι η εισαγωγή κατώτατου μισθού θα έβλαπτε την ανταγωνιστικότητα και θα οδηγούσε στην περικοπή θέσεων εργασίας.

Επίσης, οι εκπρόσωποι των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων θεωρούν ότι μια τέτοια κίνηση θα αυξήσει σημαντικά το κόστος τους, γεγονός που ενδέχεται να έχει συνέπειες στις τιμές των προϊόντων.

Οι υποστηρικτές της πρότασης θεωρούν ότι η εισαγωγή κατώτατου μισθού θα άμβλυνε τις μισθολογικές ανισότητες στη χώρα. Παράλληλα, τονίζεται η ανάγκη να αυξηθεί ο κατώτερος μισθός, δεδομένου ότι το κόστος ζωής σε πόλεις όπως η Ζυρίχη και η Γενεύη είναι πολύ υψηλό.

Επιπλέον, τα συνδικάτα υπενθυμίζουν ότι γειτονικές χώρες, όπως η Γαλλία και η Γερμανία έχουν καθιερώσει κατώτερο μισθό. Στη Γερμανία θα τεθεί σε ισχύ το 2017.

«Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα είναι ένα σαφές ‘όχι’» δήλωσε εκπρόσωπος του ινστιτούτου δημοσκοπήσεων gfs.bern, διευκρινίζοντας ότι το ‘ναι’ αναμένεται να έχει εξασφαλίσει περί το 30% των ψήφων.

Ένα ακόμα ερώτημα που έχει σε δημοψήφισμα αφορά στην αφορά στην αγορά μαχητικών αεροσκαφών από σουηδική εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, δεν μπορούν ακόμα να γίνουν προβλέψεις.                                                                                                                                                                                                                                   Surce: Contraseolousblogspotgr

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Οι δημοσιογράφοι βάζουν τελεία και κατεβαίνουν με τα κόμματα

Η δημοσιογραφία μπορεί να σε οδηγήσει παντού, αρκεί να την εγκαταλείψεις έγκαιρα, λέει ένα παλιό αξίωμα του επαγγέλματος. Ο πιο ανοιχτός δρόμος είναι αυτός προς την πολιτική. Μπορεί όμως ο δημοσιογράφος, αυτός που ως χθες εμφανιζόταν πως είναι ανεξάρτητος, αντικειμενικός και ουδέτερος, να γίνει ξαφνικά κομματικό υποστύλωμα και πολύ περισσότερο υποψήφιος κόμματος;

Προσωπικά προτιμώ τον δημοσιογράφο στο δημοσιογραφικό γραφείο και πολύ περισσότερο στο πεζοδρόμιο. Αλλά η άποψη που θέλει τον δημοσιογράφο σε πολιτική ουδετερότητα, ούτε ειλικρινής είναι ούτε πραγματική. Δεν υπάρχουν ουδέτεροι δημοσιογράφοι, όπως δεν υπάρχουν άνθρωποι απαλλαγμένοι από τις επιρροές της κοινωνίας, της οικογένειας, της προσωπικής οπτικής γωνίας.

Η δημοσιογραφική «αντικειμενικότητα» δεν είναι τίποτα άλλο, από ένα μαυσωλείο το οποίο δημιουργήθηκε για να προσκυνούν οι θεοσεβούμενοι του επαγγέλματος, λίγο πριν διαπράξουν τις συνηθισμένες τους αμαρτίες. Η αντικειμενικότητα θα μπορούσε να οριστεί, ως ο βαθμός της ευπρέπειας του υποκειμενισμού μας. Δηλαδή πόσο ευπρεπείς είμαστε, στον υποκειμενισμό που εκφράζουμε.

Ο δημοσιογράφος όπως κάθε άνθρωπος, κουβαλάει τις εμπειρίες του, την ιδεολογία του, όλες τις καταβολές που τον διαμορφώνουν ως άνθρωπο. Δεν μπορεί να τα πετάξει σαν ρούχο πριν από κάθε ανταπόκριση ή άρθρο του για να φορέσει ένα φανελάκι φτιαγμένο από την αποστειρωμένη γάζα της αντικειμενικότητας.

Όπως λέει χαρακτηριστικά ένας φίλος ξένου Μέσου Ενημέρωσης του εξωτερικού, «αφού εσύ με τις λέξεις σου κεντάς το κείμενο σαν κέντημα, εσύ κανονίζεις πώς θα φαίνεται».

Ο δημοσιογράφος όμως οφείλει να είναι ειλικρινής και ανεξάρτητος. Όταν δηλαδή διατυπώνει άποψη να ξεκαθαρίζει πως αυτό είναι η άποψή του και όχι η αλήθεια του ρεπορτάζ. Οφείλει επίσης αυτό που διατυπώνει και το οποίο εκ των πραγμάτων εμπεριέχει τον τίμιο υποκειμενισμό του, να είναι ανεξάρτητο από σκοπιμότητες. Δηλαδή «διατυπώνω άποψη γιατί αυτό πιστεύω και όχι γιατί αυτό βολεύει ή εξυπηρετεί σκοπιμότητες». Και κυρίως δεν θα κρύψω την αλήθεια για να εξυπηρετήσω αυτή την άποψη.

Όσοι κατηγορούν κάποιον δημοσιογράφο ότι «δεν είναι αντικειμενικός» τις περισσότερες φορές εννοούν πως δεν εντόπισαν σε όσα είπε ή έγραψε, την δική τους άποψη. Αυτά σε συνθήκες κανονικής δημοσιογραφίας, γιατί σε συνθήκες συστημικής δημοσιογραφίας, οι πολίτες συνήθως αποδίδουν στους δημοσιογράφους δικαίως, την συνύπαρξή τους με συμφέροντα και την μετατροπή τους από τέταρτη εξουσία που πρέπει να είναι απέναντι στις άλλες και δίπλα στην κοινωνία, σε εξουσία δίπλα στις άλλες εξουσίες και την διαπλοκή τους.

Έτσι λοιπόν ο δημοσιογράφος έχει πολιτική άποψη, ιδεολογικές προτιμήσεις και προφανώς κομματική επιλογή. Αλλοίμονο αν ένας δημοσιογράφος που ζει κάθε ημέρα και περισσότερο από κάθε άλλον την πολιτική πραγματικότητα, να μην είχε άποψη γι’ αυτή. Θα ήταν ή βλάκας ή υποκριτής. Το θέμα είναι αν η προτίμησή του, ανατρέπει την ίδια την δημοσιογραφική του υπόσταση. Αν δηλαδή χρησιμοποιεί τη δημοσιογραφία του ως μέσο για όλους σκοπούς.

Σκεφθείτε έναν δημοσιογράφο στο βομβαρδισμένο Ιράκ, ο οποίος βρίσκεται μπροστά στην εικόνα κατακρεουργημένων παιδιών. Πόσο ηθικό είναι να δράσει «απολίτικα» και να μετρήσει απλώς πτώματα; Είναι πιο ηθικό να μείνει στην αποστειρωμένη μετάδοση ή να δώσει την εικόνα φρίκης που αντιμετωπίζει και ο ίδιος ως αυτόπτης μάρτυρας; Η δημοσιογραφία που θα μέτραγε απλώς πτώματα, παραβλέποντας την «υποκειμενική» διάσταση πως πρόκειται για ένα έγκλημα, θα ήταν δημοσιογραφία συγκάλυψης στο όνομα της ουδετερότητας. Ο δημοσιογράφος αρκετές φορές βρίσκεται σε τέτοια διλήμματα κανόνων τους επαγγέλματος και αναγκάζεται να σταθμίζει όσα συμβαίνουν.

Ο δημοσιογράφος ουσιαστικά είναι ο πρώτος μάρτυρας των γεγονότων και συνεπώς και ο πρώτος που διαμορφώνει άποψη. Όταν θα χρειαστεί να την πει οφείλει απλώς να είναι τίμιος με το κοινό του. Να πει δηλαδή «αυτά είναι τα γεγονότα και αυτή η άποψή μου». «Αυτά όσα συνέβησαν και αυτό το πώς τα ερμηνεύω».

Έτσι λοιπόν θεωρητικά καταλαβαίνω τους δημοσιογράφους που εκφράζουν την πολιτική τους φύση και δεν την θεωρώ κάτι κακό. Είναι πιο επικίνδυνοι οι δημοσιογράφοι οι οποίοι προσφέρουν το κύρος τους για να διαφημίσουν προϊόντα πολυεθνικών ,που προσφέρουν την ιδιότητά τους για να καλύψουν οικονομικά συμφέροντα, που κλείνουν τα μάτια για να μην δουν οι ίδιοι άρα και η κοινή γνώμη όσα συμβαίνουν, παρά αυτοί που δηλώνουν πως κατεβαίνουν υποψήφιοι με ένα κόμμα. Τα κόμματα, ακόμη και αν δεν μας αρέσει η λειτουργία τους, είναι συστατικά της Δημοκρατίας.

Σε όλα αυτά βέβαια μπορεί να θέσει κάποιος ένα ερώτημα ουσίας: είναι η ένταξη κάποιου δημοσιογράφου σε ψηφοδέλτιο κόμματος αποτέλεσμα της πολιτικής του ανησυχίας και ακόμη πιο πολύ της πολιτικής φύσης του ή απλώς ένα παιχνίδι επικοινωνίας; Δηλαδή μπαίνουν οι δημοσιογράφοι υποψήφιοι ως αναγνώριση τους κύρους, της πολιτικής τους σκέψης και της κοινωνικής τους συμπεριφοράς, ή εξαργυρώνοντας την αναγνωρισιμότητά τους προς όφελος μιας μικροκομματικής επικοινωνιακής τακτικής;

Πολύ φοβάμαι πως οι περισσότερες από τις υποψηφιότητες αυτές, δεν είναι τίποτα άλλο από υποψηφιότητες επικοινωνιακής τακτικής σε ένα ψηφοδέλτιο με μπασκετμπολίστες, ποδοσφαιριστές, ηθοποιούς και κάθε λογής μπερλουσκονικά πυροτεχνήματα. Υπάρχουν ήδη στα ψηφοδέλτια δημοσιογράφοι που υπηρέτησαν με συνέπεια όχι τη δημοσιογραφία ή την πολιτική αλλά την ζούγκλα του συστήματος ως πολύχρωμοι παπαγάλοι και ενίοτε ως χαμαιλέοντες. Τώρα απλώς θέλουν να εξαργυρώσουν τις υπηρεσίες τους. Δηλαδή να εγκαταλείψουν έγκαιρα τη δημοσιογραφία που έτσι κι αλλιώς δεν πιστεύουν.


Πηγή: http://www.parakato.gr/2014/04/blog-post_9719.html#ixzz306ltzzCU

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Τραγωδία στην ομογένεια της Φλόριδα

Κατακρεούργησε με μπαλτά τον Καραλουκά

Τραγωδία στην ομογένεια της Φλόριδα
 
Συγκλονισμένη είναι η ομογένεια στη Φλόριδα των ΗΠΑ, στο άκουσμα της φρικτής δολοφονίας του 61χρονου Δημήτρη Καραλουκά από τον υπάλληλό του.
Ο υπάλληλος – τέρας κατακρεούργησε μέχρι θανάτου με ένα μπαλτά τον Έλληνα Δημήτρη Καραλουκά  , επειδή «αυτός δημοσίευσε μια φωτογραφία του σε απευθείας σύνδεση χωρίς άδεια»…
« Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τους ανθρώπους , δεν έπρεπε να «ανεβάσει» την φωτογραφία » είπε ο 41χρονος δολοφονος Tilus Lebrun στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν
Ο άτυχος άνδρας δολοφονήθηκε άγρια μπροστά στα μάτια των πελατών του εστιατορίου του, δεχόμενος τρεις φορές επίθεση με τον μπαλτά στα πλευρά και μία στην πλατη.
Ο “Jimmy the Greek”, όπως τον ήξεραν οι θαμώνες και οι φίλοι  ήταν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες  –εστιάτορες της ομογένειας.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Πηγή: http://crimesonair.blogspot.gr/

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Αδειάζει η Ελλάδα από Έλληνες και γεμίζει με αλλοδαπούς


Η Ελλάδα είναι η χώρα του παραλόγου, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση!
Η οικονομική κρίση είναι τρομερή και οι Έλληνες άνεργοι πλησιάζουν τα 2 εκατομμύρια.
Βρίσκονται σε απελπιστική κατάσταση και πολλοί δίνουν τέλος στη ζωή τους.

Στη χώρα μας, όμως, εργάζονται πάνω από 2 εκατομμύρια λαθρομετανάστες. Στέλνουν, μάλιστα, εμβάσματα στις πατρίδες τους, που ανέρχονται σε δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, τα οποία αφαιρούνται βέβαια από την οικτρή ελληνική οικονομία.
Θα περίμενε κανείς ότι λόγω της φοβερής κρίσης ένας σημαντικός αριθμός λαθρομεταναστών θα έφευγε από την Ελλάδα. Δεν φεύγουν, όμως! Αντίθετα, καθημερινά εισβάλλουν και πολλοί άλλοι!
Εκείνοι που φεύγουν είναι οι Έλληνες, νέοι κυρίως, για να βρουν δουλειά στο εξωτερικό.


Η Ελλάδα αδειάζει από Έλληνες και γεμίζει με αλλοδαπούς, μουσουλμάνους στη συντριπτική τους πλειονότητα! Τους περισσότερους μας τους στέλνει η Τουρκία, για να ισλαμοποιήσει την Ελλάδα και να την κάνει πάλι επαρχία της.

Οι κυβερνώντες θα πρέπει να συναισθανθούν τις τεράστιες ευθύνες τους απέναντι στον ελληνικό λαό και να φροντίσουν για την επαναπροώθηση ενός μεγάλου αριθμού λαθρομεταναστών στις πατρίδες τους, με εξαίρεση βέβαια όσους δικαιολογημένα ζητούν άσυλο.

Είναι ο μόνος τρόπος για να μην υπάρξουν μελλοντικά στη χώρα μας –που κάποιοι θέλουν να την μετατρέψουν σε νέο Κόσοβο, και σε νέα Κύπρο- πολύ επικίνδυνες καταστάσεις.

Είναι επίσης ο μόνος τρόπος για να σταματήσει η λαθρομετανάστευση. Διότι, βέβαια, οι λαθρομετανάστες δεν θα έρχονταν εδώ αν γνώριζαν ότι οπωσδήποτε θα επαναπατρίζονταν.
Έρχονται διότι γνωρίζουν ότι θα μείνουν!

Τα σύνορά μας πρέπει να φυλάσσονται, βέβαια, όσο το δυνατόν καλύτερα. Αλλά αυτό δεν είναι καθόλου αρκετό. Οι λαθρομετανάστες πάντα θα βρίσκουν τρόπους να έρχονται! Κυρίως, όμως, θα βρίσκουν τρόπους να τους προωθούν οι δουλέμποροι, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι πράκτορες σε διατεταγμένη υπηρεσία, για να επιτύχουν την ισλαμοποίηση της Ελλάδας και γενικότερα της Ευρώπης!

Πρέπει να έχουμε επίσης υπόψιν ότι η λαθρομεταναστευτική ροή, αν δεν ανακοπεί με την επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών, θα γίνεται διαρκώς μεγαλύτερη, Και αυτό οφείλεται κυρίως στην πληθυσμιακή έκρηξη των χωρών του Τρίτου Κόσμου, ιδίως των μουσουλμανικών, όπου οι πληθυσμοί λόγω των υψηλότατων δεικτών γεννητικότητας διπλασιάζονται κάθε 25 με 30 χρόνια!

Το Παρόν

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΧΑΡΤΙ" ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΟΙ ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΕΣ - Kαι "τουρκικό" κόμμα στις δημοτικές εκλογές με ψηφοδέλτια σε όλη την Ελλάδα!

Συνέντευξη σε σκοπιανική εφημερίδα έδωσε ο αντιπρόεδρος του εξτρεμιστικού μειονοτικού κόμματος «Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας», Οζάν Αχμέτογλου εξαγγέλοντας ότι "τουρκικό κόμμα θα κατεβάσει υποψήφιους στις αυτοδιοικητικές εκλογές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας"!
Συγκεκριμένα ο ΟΑ.Αχμέτογλου τονίζει ότι: «Οι δημοτικές εκλογές θα λάβουν χώρα στις 18 και στις 25 Μαΐου. Θα γίνει εκλογή δημάρχων σε 325 δήμους στην Ελλάδα. Οι περιοχές της Κομοτηνής και της Ξάνθης, ως επί το πλείστον, κατοικούνται από την τουρκική μειονότητα, όπου υπάρχουν οκτώ δήμοι, εκ των οποίων στους τρεις ζούνε μόνο Τούρκοι και οι δήμαρχοι αυτό-προσδιορίζονται ως Τούρκοι».
Δηλαδή ο αντιπρόεδρος του κόμματος των πρακτόρων της Άγκυρας στη Θράκη, βάφτισε την μουσουλμανική μειονότητα «τουρκική», κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάνης, δίχως καμία αντίδραση από τις ελληνικές Αρχές.
«Τούρκοι πολίτες ζουν και σε άλλους δήμους στην ελληνική επικράτεια. Στην περιοχή αυτή, τη Δυτική Θράκη η τουρκική μειονότητα δεν έχει καμία πρόθεση να μποϊκοτάρει τις εκλογές. Η στρατηγική μας είναι να ακουσθεί η φωνή μας, η φωνή όλων των μειονοτήτων στην Ελλάδα, οι οποίες έχουν υποστεί διώξεις κατά το παρελθόν. Εμείς έχουμε εκτεθεί σε πολιτική και οικονομική πίεση και σε διακρίσεις» συνέχισε ο Οζάν Αχμέτογλου.
Επίσης απαίτησε την άμεση ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα, εκφράζοντας τις ίδιες ακριβώς θέσεις -όπως έχουν εκφρασθεί δια στόματος Ερντογάν- με εκείνες που προωθεί μεθοδικά το τουρκικό υπουργείο των Εξωτερικών και έχει αποδεχθεί ο υπουργός Εξωτερικών Ε.Βενιζέλος..
«Ζητάμε και επιμένουμε να επιλυθούν μια σειρά ζητημάτων. Πριν από όλα εμείς και οι άλλες μειονότητες θα πρέπει να εκπροσωπούνται  αναλογικά με τον πληθυσμό, σε όλη την Ελλάδα και σε όλους τους τομείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και δεν θα αγωνιστούμε μόνο για τους τρεις δήμους που ανέφερα. Πρέπει να δούμε τι γίνεται και στις άλλες πόλεις, στην Αθήνα. Έτσι, οι Τούρκοι και οι Μουσουλμάνοι στην πρωτεύουσα δεν έχουν ούτε τζαμί ούτε κοιμητήριο. Αυτό δεν είναι ισότητα. Δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι η χώρα μας, αναμένουμε άμεσα λύσεις, είναι μια απαίτηση για τη δημοκρατία και την ανεκτικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πρακτικά θέλουν να "μαντρώσουν" κατά το κοινώς λεγόμενο, το σύνολο των μουσουλμάνων που ζουν στην Ελλάδα και να τους μετατρέψουν σε ψηφοφόρους του "τουρκικού" κόμματος. Μια εξέλιξη που είχε προδιαγραφεί από τον Τούρκο πρωθυπουργό Ρ.Τ,Ερντογάν που εξ ονόματός τους ζητούσε να κτιστούν όχι ένα αλλά πολλά τζαμιά στην Αθήνα.
Και ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Γιατί αν οι Έλληνες μουσουλμάνοι είναιο 150.000 και οι περιοσσότεροι είναι νομοταγείς, οι μουσουλμάνοι είναι κοντά στο 1 εκατ...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Φάκελοι με σφαίρες σε Προβόπουλο και Πρετεντέρη

Ως «Λαϊκοί Τιμωροί» υπογράφουν στις απειλητικές επιστολής, που εστάλησαν σε φακέλους με σφαίρες, στον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γιώργο Προβόπουλο και στον δημοσιογράφο Γιάννη Πρετεντέρη, οι δράστες της ενέργειας. Οι φάκελοι εντοπίστηκαν στην αλληλογραφία του κ. Προβόπουλου από υπαλλήλους του γραφείου του και στην αλληλογραφία του κ. Πρετεντέρη, στο MEGA. Και οι δύο φάκελοι περιείχαν από δύο σφαίρες διαμετρήματος 7,62 χιλιοστών (ίδιο διαμέτρημα έχει το καλάσνικοφ, αλλά οι συγκεκριμένες δεν ήταν αυτού του τύπου), καθώς και από ένα απειλητικό σημείωμα που υπέγραφαν οι «Λαϊκοί Τιμωροί». Οι φάκελοι και οι σφαίρες εξετάζονται στην εγκληματολογική υπηρεσία, ενώ για την υπόθεση διενεργείται έρευνα από την Αντιτρομοκρατική. http://www.express.gr/

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Τα καλύτερα απόρθητα φρούρια στον κόσμο κατασκευάζει η Τουρκία στα σύνορά της (Βίντεο)

                                                                                                                                                                                                                 Στην κατασκευή, πιθανόν των καλύτερων στον κόσμο, απόρθητων φρουρίων προχωρά ο Τουρκικός Στρατός στα σύνορά του. 

Οι στρατηγοί της Άγκυρας αντί να κινηθούν με πλήρη μυστικότητα ,όπως θα ανάμενε κανείς, επέλεξαν να τα διαφημίσουν σε όλο τον κόσμο και μάλιστα έβαλαν δημοσιογράφο και τηλεοπτική κάμερα μέσα σε αυτά προκειμένου να προκαλέσουν τον εντυπωσιασμό οποιουδήποτε τα δει. Ακόμα και των ανώτατων αξιωματούχων του Αμερικανικού Πενταγώνου και του Ισραήλ που διαθέτουν προηγμένη τεχνολογία σε οπλικά συστήματα. 

Και όλα αυτά ενώ εμείς ψάχνουμε τις διαδρομές στις μίζες που υπήρξαν για να αγοραστούν πανάκριβα κάποια οπλικά συστήματα και τα οποία δεν είναι στο επιθυμητό μάχιμο επίπεδο. 

Οι Τούρκοι στρατηγοί εφοδίασαν τις μονάδες αυτές με τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα. Το γεγονός αυτό προκαλεί ανησυχία διεθνώς καθώς η Τουρκία αποκτά τεράστια πολεμική ισχύ που κανείς δεν ξέρει προς τα που θα κινηθεί και ποιος θα είναι ο χειρισμός της.


Δεν αποκλείεται βέβαια ,σύμφωνα με αμυντικούς αναλυτές, η κατασκευή των απόρθητων αυτών φρουρίων να περιοριστεί στο εξής ένα , σε αυτό που προβάλουν και διαφημίζουν οι στρατηγοί της Άγκυρας. Είναι αξιοπερίεργο που η κάμερα αποκαλύπτει όλα τα όπλα που διαθέτει η συγκεκριμένη μονάδα που η παγιωμένη στρατηγική τακτική το απαγορεύει. Εκτός και αν δεν τα έδειξαν όλες τις δυνατότητες που διαθέτουν οι μονάδες αυτές. 

Το συγκεκριμένο βίντεο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Χωρίς να γνωρίζουμε σε ποιο σημείο των συνόρων της η Τουρκία το δημιούργησε,, φαίνεται ότι το εν λόγω φυλάκιο διαθέτει υπερυψωμένες αλλά και υπόγειες αδιαπέραστες εγκαταστάσεις. 
Είναι επανδρωμένο αλλά διαθέτει και μη επανδρωμένες πολεμικές μηχανές που τις χειρίζονται άνδρες από τα υπόγεια του φρουρίου. Ο δημοσιογράφος πήγε εκεί με ελικόπτερο καθώς βρίσκεται σε περιοχή που δεν είναι εύκολα προσβάσιμη. 

Μιλά για ραντάρ τα οποία “βλέπουν” μέρα και νύχτα, για θερμικές κάμερες και για υπέργειους και υπόγειους αισθητήρες κίνησης, οι οποίοι όταν κοπεί π.χ. το σύρμα του φυλακίου αυτοί μεταδίδουν την κίνηση στο κέντρο ελέγχου. 

Υποστηρίζει ο ρεπόρτερ ότι οι αισθητήρες που είναι υπόγειοι εντοπίζουν κινήσεις όπως βήματα ή ακόμη και σύρσιμο ατόμου. Δείχνει την περιφερειακή θωράκιση που όπως λέει ο δημοσιογράφος προστατεύει το φυλάκιο από οποιαδήποτε επίθεση με ρουκέτες ή από άλλα μεγάλα οπλικά συστήματα. 

Στο βίντεο φαίνεται δείχνει ένα σύστημα από κάμερες και αισθητήρες. Ταυτόχρονα προβάλλεται και ένα τηλεχειριζόμενο εξωτερικό πολυβόλο. Το προσωπικό με τις οθόνες που έχει μπροστά του και τις τρισδιάστατες εικόνες που βλέπει παρακολουθεί τον περίγυρο του φυλακίου. Υπάρχει ραντάρ ξηράς με 40 χλμ εμβέλεια, που ελέγχει τον περίγυρο και εντοπίζει την παραμικρή κίνηση . Σε άλλη οθόνη παρουσιάζονται τα στοιχεία των αισθητήρων που βρίσκονται περιφερειακά του φυλακίου. 

Μόλις κοπεί σύρμα ή συρθεί κάποιος, αυτό αμέσως εμφανίζεται στην οθόνη. Αυτό που χειρίζεται ο δεύτερος στρατιώτης σαν κονσόλα παιχνιδιού είναι το τηλεχειριζόμενο όπλο που συνοδεύεται από την ανάλογη κάμερα. Τα φυλάκια αυτά ενδέχεται να εφοδιαστούν ή να έχουν και με μη επανδρωμένες πολεμικές μηχανές που ίπτανται.                                                                                                                                                                           Πηγή: 
newpost.gr

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ JAFAR ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥΣ


1544525_681929658495748_365361172_n-300x240

Επειδή τέτοιες ημέρες είναι ωραία και καλά τα “αντιρατσιστικά” βίντεο και οι ωραιοποιημένες καλοσκηνοθετημένες “προσφορές ζωής” τύπου Jafar αλλά  ΔΥΣΤΥΧΩΣ για εκείνους που πιστεύουν τις ανοησίες η αλήθεια είναι άλλη!
Σε βίντεο που μετέδωσε η  συριακή τηλεόραση και που αναμεταδόθηκε και από το alalam, αντάρτες της Αλ Κάιντα, φίλοι και πατριώτες του Jafar, ΊΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο JAFAR, παίζουν ποδόσφαιρο με τα κομμένα κεφάλια των αντιπάλων τους στρατιωτών. Αυτά τα φοβερά αντίποινα επιστρατεύουν οι ισλαμιστές σε μια απέλπιδα και ύστατη προσπάθειά τους να αναχαιτίσουν τις κυβερνητικές δυνάμεις που προελαύνουν στο Χαλέπι.
Ταλιμπάν του Πακιστάν, ανάρτησαν βίντεο και φωτογραφίες στο διαδίκτυο που παρουσιάζουν συντρόφους τους να παίζουν ποδόσφαιρο με κεφάλια ανθρώπων σε περιοχή ανεξακρίβωτη. Μιλούν μια τοπική διάλεκτο.Είναι γουαχαμπίτες τακφιριστές οπαδοί  μιας  ακραίας ιδεολογίας με προέλευση την Σαουδική Αραβία.
Το πιο σοκαριστικό είναι ότι επιδιδίδονται στην επίδειξη της δεξιοτεχνίας τους με διάθεση και πολύ κέφι και με σατανικό γέλιο. Αυτή η πτυχή της δράσης τους υπερβαίνει κατά πολύ και την πιο νοσηρή φαντασία.
Αυτό είναι ΑΛΗΘΕΙΑ!
 kefaliποδοσφαιρο 1ποδοσφαιρο 2ποδοσφαιρο
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ! 
Περαστικά τους. Αλλά είναι τόσο ηλίθιοι και στραβοί από το μίσος τους για την Ελλάδα και τους Έλληνες που κινδυνεύουν από ένα σωρό αρρώστιες και την εγκληματικότητα του Jafar, και οι εμπνευστές της ταινίας και οι αριστεροί διακινητές του συγκεκριμένου βίντεο με τον Jafar ως δότη μυελού των οστών που ανησυχούμε πραγματικά για το μέλλον όλων μας! Και αν δεν πιστεύουν εμάς κάποιοι, ας πάνε να ρωτήσουν τους γονείς της Μυρτώ που έφτασε στον θάνατο και ακόμη ταλαιπωρείται εξαιτίας ενός “προστατευόμενου” λαθρομετανάστη, πατριώτη του Jafar, την γυναίκα του Μανώλη Καντάρη που δολοφονήθηκε εν ψυχρώ για μια κάμερα πάλι από πατριώτη του Jafar, την 20χρονη που την έσπρωξαν από παραλιακό τοιχίο σε γκρεμό ύψους οκτώ μέτρων, στην περιοχή Μουράγια στο παλιό λιμάνι της Κέρκυρας, πάλι από πατριώτη του Jafar και πόσες άλλες περιπτώσεις.. 
Δηλαδή βρε άρρωστοι, αμετανόητοι υποστηρικτές των πάντων ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ήρθε ο Jafar διασχίζοντας 7.000 χιλιόμετρα για να δώσει μυελό των οστών σε Ελληνάκι, ενώ 10.000.000 Έλληνες παίζουμε κουμ-καν ή κολιτσίνα στο καφενείο η αγναντεύουμε κάτω από τον όμορφο Ελληνικό ήλιο… 
Καλό το παραμύθι σας αλλά έχει δράκο, και μάλιστα μεγάλο… ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ. Έως τζιχάντ μην σας πω…

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Σκέψεις της ΔΟΕ να «πάρει» τη φλόγα από την Αρχαία Ολυμπία


8
Με όχι καλό τρόπο φαίνεται να ξεκινά το 2014 για την Ηλεία αφού σύμφωνα με αναρτήσεις στο διαδίκτυο (αρχικά από το antinews.gr) η ΔΟΕ για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού κινήματος προσανατολίζεται να μην ανάψει την Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία.
 Το ερχόμενο καλοκαίρι (16-28/8) η ΔΟΕ διοργανώνει τους 2ους Ολυμπιακούς αγώνες Νεότητας που θα γίνουν στην πόλη Nanjing της Κίνας. Όπως έγινε και το 2010 στους αντίστοιχους αγώνες της Σιγκαπούρης η Ολυμπιακή φλόγα είναι προγραμματισμένη να ανάψει στην κοιτίδα του Ολυμπισμού την Αρχαία Ολυμπία στις αρχές του καλοκαιριού ώστε να ταξιδέψει στην Κίνα και να φωτίσει τους αγώνες αυτούς.
 Λίγες μέρες όμως πριν την έλευση του 2014 μια επιστολή που έφτασε στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ήρθε να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση και να φέρει τον προβληματισμό στα μέλη της. Με τη συγκεκριμένη επιστολή η ΔΟΕ ενημέρωνε την Ελλάδα ότι υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να μην πραγματοποιηθεί η Τελετή Αφής και παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας για τους Αγώνες Νεότητας, να μην ανάψει ποτέ δηλαδή η Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία προκειμένου να μειωθεί το κόστος των Κινέζων διοργανωτών. Και να ΄ταν μόνο αυτό; Από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει μια παρόμοια τελετή κάπου στη Κίνα με μια φλόγα που θα ανάψει με νέους κανόνες και βέβαια δε θα έχει καμία σχέση με εκείνη της Αρχαίας Ολυμπίας.
 Το θέμα είναι πολύ μεγαλύτερο απ ότι αρχικά φαίνεται και ανάλογος είναι ο προβληματισμός και στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Μια πιθανή διακοπή της αφής της Ολυμπιακής φλόγας από τον πιο επίσημο φορέα με την δικαιολογία της οικονομικής κρίσης μπορεί να ανοίξει την πόρτα για τη μόνιμη κατάργησή του παραδοσιακού τρόπου με όλα τα συνεπακόλουθα που θα είναι δραματικά για τον πολιτισμό τον τουρισμό και τον αθλητισμό της Ελλάδας.
 Το έγγραφο έχει θορυβήσει τα μέλη της ΕΟΕ η οποία θα πρέπει να απαντήσει και να διαπραγματευτεί ή όχι με τη ΔΟΕ για την φετινή διοργάνωση βλέποντας ωστόσο πολύ πιο μακριά. Οι πρώτες πληροφορίες από το Μέγαρο στη «Δ.Βικέλα» μιλούν για αδιαπραγμάτευτη στάση : «Η Ολυμπιακή φλόγα ανάβει πάντα για τους Ολυμπιακούς αγώνες και μόνο στην Αρχαία Ολυμπία». Ο δρόμος ωστόσο δείχνει μακρύς και ανηφορικός. Μην ξεχνάμε ότι μπροστά υπάρχει ένας οικονομικός γίγαντας η Κίνα και μια τεράστια και πανίσχυρη κοινότητα η ΔΟΕ. Από την άλλη όμως η Ελλάδα έχει τον μοναδικό και ανεκτίμητο θησαυρό, την ιστορία της , τα σύμβολά της και τους τόπους της…
 H εξέλιξη της συγκεκριμένης πιθανότητας έχει σίγουρα το δικό της, ξεχωριστό, ενδιαφέρον…

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Γεγονότα που σημάδεψαν την Ελλάδα το 2013

Γεγονότα που σημάδεψαν την Ελλάδα το 2013
Το 2013 φεύγει όμως αφήνει πίσω του γεγονότα που σημάδεψαν τη χώρα και σίγουρα δεν θα ξεχάσουμε. Ας θυμηθούμε μαζί μερικά από αυτά και ας ευχηθούμε το 2014 να φέρει καλύτερες ειδήσεις για όλη την Ελλάδα.
                                                                                                                                              Εικόνες φτώχειας και απόγνωσης 
Μια εικόνα που δύσκολα περιγράφεται. Στις 6 Φεβρουαρίου, παραγωγοί μοίραζαν δωρεάν φρούτα και λαχανικά σε ανέργους, πολύτεκνους και συνταξιούχους. Μέσα σε περίπου 2 ώρες διατέθηκαν 50 τόνοι προϊόντων.
Χέρια μπροστά από τα φορτηγά υψώνονταν σαν να ικετεύουν για μια σακούλα προϊόντα. Πάνω στον πανζουρλισμό, ένας νεαρός σπρώχτηκε από τον κόσμο και έπεσε πίσω χτυπώντας το κεφάλι του...
Ο κατακλυσμός και η άτυχη 23χρονη
                                                                                                                                                      Δύσκολα θα ξεχαστεί η καταστροφική καταιγίδα, στις 22 Φεβρουαρίου, που «έπνιξε» το λεκανοπέδιο της Αττικής, με τραγική πρωταγωνίστρια μια αδικοχαμένη 23χρονη, που πέθανε από ανακοπή καρδιάς. Η νεαρή γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή μέσα στο μικρό μαύρο αυτοκίνητό της, που είχε αρχίσει να καλύπτεται από ορμητικά νερά, επί της Αμαρουσίου – Χαλανδρίου που είχε γίνει… χείμαρρος!
Μια άλλη γυναίκα ήταν πιο τυχερή. Εκείνη παρασύρθηκε από χείμαρρο, πάλι στο Χαλάνδρι, αλλά χάρη στην ανθρωπιά δυο κατοίκων της περιοχής, σώθηκε. Η φωτογραφία της έκανε το γύρο του κόσμου.
Οι εικόνες από την καταστροφική καταιγίδα ήταν συγκλονιστικές, καθώς πολλά σπίτια πλημμύρισαν, την ώρα που αυτοκίνητα… επέπλεαν στα ποτάμια κεντρικών δρόμων της Αθήνας!

Ο αδίστακτος Μάριον Κόλα, οι δραπέτες των φυλακών Τρικάλων και η αιματοβαμμένη δράση τους

Στις 23 Μαρτίου 2013 δραπετεύει μια ομάδα εξαιρετικά επικίνδυνων κακοποιών από τις φυλακές Τρικάλων, ανάμεσά τους και ο Μάριον Κόλα.

Οι δραπέτες στο διάβα τους κερνούν θάνατο και σκορπούν τρόμο. Κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει τη δολοφονία της 24χρονης Κατερίνας στα Ίσθμια, στις 30 Μαρτίου 2013. Στην κηδεία της άτυχης κοπέλας ράγισαν και οι πέτρες.

Κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει τη δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Ανδριτσόπουλου, στο Δίστομο, στις 7 Ιουνίου 2013.
O κύκλος του αίματος κλείνει στη συμπλοκή των αστυνομικών με τον Μάριον Κόλα στις 27 Ιουλίου 2013 έξω από το χωριό Βροσύνα, στη συμβολή του Καλαμά με τον Ζαλογγοπόταμο στην Ηπειρο, όπου ο αδίστακτος κακοποιός πέφτει νεκρός.

Η δολοφονία της καλλονής Φαίης Μπάχλα από τον φίλο της στη Νέα Μάκρη

Το ημερολόγιο έγραφε 6 Απριλίου 2013, ξημερώματα Σαββάτου, όταν η καλλονή Φαίη Μπλάχα ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον φίλο της Βαγγέλη Στεφανάκη, στη Νέα Μάκρη. Ένα από τα βίαια χτυπήματα το δέχθηκε στο κεφάλι. Έδωσε μάχη να κρατηθεί στη ζωή ωστόσο τα υπέροχα μπλε μάτια της έκλεισαν για πάντα ανήμερα της Μεγάλης Δευτέρας, 29 Απριλίου 2013.

Για την ιστορία, ο δολοφόνος της Φαίης είχε εμπλακεί σε ερωτικό τρίγωνο με την αδελφή της νεκρής.

Ο μακελάρης της Ραφήνας, έσφαξε τη γιαγιά του, την τεμάχισε και την πέταξε στα σκουπίδια

Δε το χωρά ανθρώπου νους πως πίσω από την άγρια δολοφονία της 84χρονης στα Πατήσια, τα ξημερώματα της 21ης Αυγούστου 2013 κρυβόταν το ίδιο της το αίμα, ο αγαπημένος της εγγονός.

O 28χρονος...χασάπης, σκότωσε τη γιαγιά του και στη συνέχεια την τεμάχισε και την πέταξε σε κάδο σκουπιδιών στη Ραφήνα. Το πτώμα βρήκαν δύο 12χρονα παιδιά που έκαναν ποδήλατο στην περιοχή!
Στην απολογία του ο δολοφόνος υποστήριξε πως ήταν...ατύχημα!
                                                                                                                                                    "Μαύρο" στην ΕΡΤ
                                                                                                                                                           Τέλος εποχής! Λίγο μετά τις 11 το βράδυ της 11ης Ιουνίου πέφτει το αναλογικό και το ψηφιακό σήμα της ΕΡΤ, σηματοδοτώντας τη λήξη του προγράμματος της κρατικής τηλεόρασης. Η μετάδοση έχει διακοπεί και στον διαδικτυακό τόπο ert.gr.
Νωρίτερα, το υπουργείο Οικονομικών είχε ανακοινώσει την κατάργηση του νομικού προσώπου ΕΡΤ Α.Ε.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, με δηλώσεις του ανακοίνωσε πως η ΕΡΤ θα σταματήσει να εκπέμπει και στη θέση της θα δημιουργηθεί από Σεπτέμβριο ένα νέο κανάλι με πολύ λιγότερο προσωπικό, το οποίο θα προσληφθεί με κριτήρια ΑΣΕΠ.
Οι εργαζόμενοι απάντησαν με τον δικό τους τρόπο στην απόφαση της κυβέρνησης να βάλουν λουκέτο στην ΕΡΤ.
Δείτε το συγκινητικό βίντεο που μετέδωσε η κρατική τηλεόραση, λίγα μόλις λεπτά, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να βάλει λουκέτο στην ΕΡΤ και να ιδρύσουν νέο κρατικό φορέα!
Στους δρόμους σχολικοί φύλακες και δημοτικοί αστυνομικοί
Σχολικοί φύλακες και δημοτικοί αστυνομικοί ξεσηκώνονται και βγαίνουν στους δρόμους, διαμαρτυρόμενοι για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, τον Ιούλιο, που προβλέπει την κατάργηση αυτών των δυο θεσμών.

Το κέντρο της Αθήνας παραλύει με τις πορείες και τις διαδηλώσεις, που συνεχίζονται ακόμα και τον Δεκέμβριο. Ωστόσο, οι αντιδράσεις μειώνονται σταδιακά, όταν ανακοινώνεται ότι οι δημοτικοί αστυνομικοί θα αξιοποιηθούν στην ΕΛ.ΑΣ. και οι κάποιοι σχολικοί φύλακες θα εργαστούν ως τραυματιοφορείς.
Θάνατος για ένα εισιτήριο
Ένας έλεγχος εισιτηρίων που κατέληξε σε τραγωδία. Το βράδυ της 13ης Αυγούστου, ο Θανάσης Καναούτης βρίσκεται στο τρόλεϊ που εκτελούσε το δρομολόγιο Ζάππειο - Αγ. Ιερόθεος.

Ο ελεγκτής του ζήτησε εισιτήριο, εκείνος δεν είχε και –υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, καθώς η υπόθεση ακόμα ερευνάται- ο 19χρονος έπεσε από το τρόλεϊ και χτύπησε το κεφάλι του στο πεζοδρόμιο. Στις 5 π.μ. άφησε την τελευταία του πνοή στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Γ. Γεννηματάς. Από την πρώτη στιγμή, μαρτυρίες τον θέλουν να αποθείται με βίαιο τρόπο έξω από το τρόλεϊ από τον ελεγκτή...

Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι από τον Χρυσαυγίτη Γιώργο Ρουπακιά

Το βράδυ της 17ης Σεπτεμβρίου 2013 ο Παύλος Φύσσας, o ράπερ με το καλλιτεχνικό όνομα Killah P και την αντιφασιστική δράση, δολοφονήθηκε στο Κερατσίνι από τον Γιώργο Ρουπακιά, μέλος της Χρυσής Αυγής.

Τα γεγονότα που ακολουθούν είναι καταιγιστικά καθώς η δολοφονία Φύσσα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τη Χρυσή Αυγή και ήταν η αφορμή για περαιτέρω έρευνες για ποινικά αδικήματα και την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην οποία εμπλέκονται μέλη και ηγετικά στελέχη του κόμματος.

Η εν ψυχρώ εκτέλεση των Φουντούλη - Καπελώνη έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής
                                                                                                                                                                Το ημερολόγιο έγραφε 1 Νοεμβρίου 2013 όταν έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Ηράκλειο εκτελούνται εν ψυχρώ ο Γιώργος Φουντούλης και ο Μάνος Καπελώνης ενώ τραυματίζεται σοβαρά ο Αλέξανδρος Γέροντας ο οποίος ακόμη και σήμερα εξακολουθεί να νοσηλευεται στο νοσοκομείο.

Η απεργία στα πανεπιστήμια
                                                                                                                                                        Το μέτρο της διαθεσιμότητας διοικητικών υπαλλήλων, "σφράγισε" τα μεγαλύτερα ΑΕΙ της χώρας για 3 μήνες, με τις πρώτες κινητοποιήσεις να αρχίζουν στις 10 Σεπτεμβρίου. Τα περισσότερα τμήματα υποδέχτηκαν φοιτητές παραμονές Χριστουγέννων, ενώ στον αέρα βρίσκεται ακόμα και σήμερα η τύχη του εξαμήνου. Χιλιάδες διοικητικοί υπάλληλοι διαδήλωναν στους δρόμους και η "χρυσή τομή" βρέθηκε με νομοθετική ρύθμιση, η οποία προβλέπει ότι 650 υπάλληλοι θα επανατοποθετηθούν σε θέσεις με κενά. 

Βασικός πρωταγωνιστής των κινητοποιήσεων, αλλά και της κόντρας με τον υπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ήταν ο πρύτανης του Καποδιστριακού, Θεοδόσης Πελεγρίνης, ο οποίος έγινε γνωστός και για τις... υποκριτικές του ικανότητες!

Τα ΜΑΤ εισβάλλουν στην ΕΡΤ

Λίγο πριν από τις 5 το πρωί της 7ης Νοεμβρίου, οι δυνάμεις των ΜΑΤ μπήκαν μέσα στις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή, παρουσία εισαγγελέα, προκειμένου να εκκενώσουν το ραδιομέγαρο, που βρισκόταν πέντε μήνες υπό κατάληψη.

Η επιχείρηση ξεκίνησε με αποκλεισμό του χώρου της ΕΡΤ και εντολή του εισαγγελέα στους εργαζομένους να εγκαταλείψουν τον χώρο. Όπως είχε δηλώσει στον ΣΚΑΪ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, για την επιχείρηση γνώριζαν ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος.

Οι αστυνομικές δυνάμεις απώθησαν τους εργαζόμενους που βρίσκονταν έξω από το κτίριο, στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής.

Μετά την επέμβαση των ΜΑΤ, το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ συνέχισε να μεταδίδεται μέσω διαδικτύου. Με απευθείας σύνδεση από τη λεωφόρο Μεσογείων, έξω από την είσοδο του ραδιομεγάρου το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ μεταδιδόταν μέσω του pressproject.gr και του ertopen.com.

Η συγκίνηση κορυφώθηκε στις 21.00, όταν η Αγλαΐα Κυρίτση παρουσίασε το τελευταίο δελτίο ειδήσεων, έξω από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Δολοφονείται η σύντροφος πασίγνωστου δημοσιογράφου στην Πάτρα

Ένας 33χρονος Αλβανός στις 29 Νοεμβρίου 2013, κατακρεούργησε με μαχαίρι τη μητέρα ενός ανήλικου παιδιού στα Μποζαϊτικα της Πάτρας και στη συνέχεια παραδόθηκε στην αστυνομία. Το θύμα ήταν η επιχειρηματίας Ναταλία Βουτσινά, σύντροφος του πασίγνωστου δημοσιογράφου Ανδρέα Βρη.

Ο δολοφόνος υποστήριξε ότι είχε ερωτική σχέση με την 43χρονη και ότι τη δολοφόνησε γιατί εκείνη του ζήτησε να χωρίσουν, ωστόσο το περιβάλλον της Ναταλίας Βουτσινά αρνείται πως ευσταθούν οι ισχυρισμοί του δράστη.

Η μικρή Μαρία
                                                                                                                                                                  Η μικρή Μαρία ή αλλιώς... ο "ξανθός άγγελος" όπως συνήθιζαν να την αποκαλούν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, βρέθηκε σε έναν καταυλισμό τσιγγάνων στα Φάρσαλα τον περασμένο Οκτώβριο και... από την πρώτη στιγμή, η υπόθεσή της προκάλεσε σάλο!

Γρήγορα, ένα τεστ DNA απέδειξε ότι οι τσιγγάνοι που τη μεγάλωναν, δεν είναι οι βιολογικοί γονείς του κατάξανθου παιδιού και... άνθρωποι από όλο τον πλανήτη, είδαν ξαφνικά μέσα στα μάτια της Μαρίας, το χαμένο τους παιδί. Πανικός!
Τελικά, η περιπέτεια του μικρού κοριτσιού, δεν είχε το αίσιο τέλος που θα ήλπιζαν οι περισσότεροι. Οι βιολογικοί της γονείς, βρέθηκαν και... δεν ζουν σε ένα ζεστό σπιτικό. Είναι τσιγγάνοι από τη Βουλγαρία κι έχουν κι άλλα παιδιά, τα οποία ο φακός κατέγραψε να ζουν σε άθλια κατάσταση.
Η μικρή Μαρία κατάληξε στο "Χαμόγελο του παιδιού" μέχρι να βρεθεί λύση για την τύχη της ενώ οι τσιγγάνοι που την μεγάλωναν, παραμένουν στη φυλακή.

Οι φονικές πλημμύρες στη Ρόδο

Όταν μια συννεφιασμένη μέρα του περασμένου Νοέμβρη άρχιζε να βρέχει στη Ρόδο, κανείς δε φανταζόταν ότι μέσα σε λίγες ώρες, το νησί θα θρηνούσε νεκρούς και πως τόνοι λάσπης, θα έπνιγαν περιουσίες.

Μια 27χρονη δασκάλα, ένα ζευγάρι αλλά και ένας 50χρονος εκπαιδευτικός, αφήνουν την τελευεταία τους πνοή την ώρα της κακοκαιρίας.
Το άψυχο σώμα του εκπαιδευτικού μάλιστα, θα βρισκόταν λίγες μέρες αργότερα, στην... Τουρκία!

Τραγική λεπτομέρεια της υπόθεσης; Υπάλληλος του ελληνικού προξενείου της Σμύρνης ζήτησε 500 ευρώ από τους συγγενείς του νεκρού που ξεβράστηκε στην Τουρκία για... το φέρετρο!
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου ο οποίος ενημερώθηκε για αυτό το απίστευτο περιστατικό, αποφάσισε να επιστρέψει το ποσό των 500 ευρώ στους συγγενείς του θύματος της θεομηνίας, που έπληξε το νησί της Ρόδου. 

Νεκρό κορίτσι στην Θεσσαλονίκη που δεν είχε να ζεσταθεί

Το διαμέρισμα που έμενε το κορίτσι με τη μητέρα του δεν είχε ρεύμα. Άναψαν το μαγκάλι για να ζεσταθούν και κάπως έτσι ξεκίνησε η ανείπωτη τραγωδία, που συγκλόνισε τη χώρα την 1η Δεκεμβρίου.

Η μικρή Σάρα «έφυγε» στον ύπνο της πνιγμένη από αναθυμιάσεις που τις προκάλεσε αυτοσχέδιο μαγκάλι. Η 54χρονη μητέρα της ήταν άνεργη ενώ τους τελευταίους τρεις μήνες το σπίτι δεν ηλεκτροδοτούνταν.
H 54χρονη μητέρα αντιλήφθηκε ότι η κόρη της είχε χάσει τις αισθήσεις της. Κάλεσε το ΕΚΑΒ και ζήτησε τη βοήθεια των γειτόνων. Ήταν ήδη αργά. Η Σάρα είχε ξεκινήσει το ταξίδι για τη γειτονιά των αγγέλων...

Αυτό που εξόργισε τους κατοίκους της περιοχής ήταν πως η μητέρα της άτυχης μαθήτριας συνελήφθη επειδή δεν είχε άδεια παραμονής. Τελικά της δόθηκε άδεια 6 μηνών για ανθρωπιστικούς λόγους, μετά από παρέμβαση του Νίκου Δένδια.

Η αυτοκτονία του ειδικού φρουρού
                                                                                                                                                              Μία ανείπωτη τραγωδία εξελίχτηκε στις 22 Δεκεμβρίου, στο Χαλάνδρι, και συγκεκριμένα στην οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 77. Ένας 28χρονος ειδικός φρουρός, ο οποίος ήταν εκτός υπηρεσίας, παρέσυρε με την ιδιωτική μηχανή του μία ηλικιωμένη γυναίκα ηλικίας περίπου 70- 75 ετών, με αποτέλεσμα να τη σκοτώσει. 

Όταν γύρισε και αντίκρισε το θέαμα με τη διαμελισμένη γυναίκα, δεν άντεξε και συνειδητοποιώντας το τραγικό γεγονός, έβαλε και ο ίδιος τέλος στη ζωή του. Προχώρησε λίγα βήματα σε ένα παρκάκι δίπλα στο σημείο του δυστυχήματος και αυτοπυροβολήθηκε με το υπηρεσιακό του πιστόλι στο κεφάλι.

πηγή: newsit.gr