Translate

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωνία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωνία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Η Αυστραλία λέει ΟΧΙ στο Ισλάμ και είναι η δεύτερη φορά που το κάνει!




Οι μουσουλμάνοι που θέλουν να ζήσουν σύμφωνα με τον Ισλαμικό νόμο Sharia, ενημερώθηκαν ότι πρέπει να φύγουν από την Αυστραλία, καθώς η Κυβέρνηση έχει στοχοποιήσει όλους τους εξτρεμιστές στην προσπάθεια της να αντιμετωπίσει τις εν δυνάμει τρομοκρατικές επιθέσεις.

Επί πλέον, η Gillard εκνεύρισε μερικούς μουσουλμάνους με την δήλωση της ότι υποστηρίζει πλήρως τις ενέργειες των μυστικών υπηρεσιών στην παρακολούθηση των τζαμιών σε όλη την επικράτεια.

Ανακοίνωση της πρωθυπουργού της Αυστραλίας Julia Gillard - Australia σε ελεύθερη μετάφραση:

"ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΟΧΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ... Είτε σας αρέσει είτε όχι. Έχω κουραστεί από την ανησυχία αυτού του έθνους μήπως ενοχλούμε μερικούς ανθρώπους ή την κουλτούρα τους. Από την εποχή των επιθέσεων στο Bali, έχουμε παρατηρήσει μια αύξηση του πατριωτισμού στην πλειονότητα των Αυστραλών.

Η κουλτούρα μας έχει εξελιχθεί για περισσότερο από δύο αιώνες με αγώνες, προσπάθειες και επιτυχίες από εκατομμύρια ανδρών και γυναικών που κατέκτησαν την ελευθερία.

Μιλάμε κυρίως ΑΓΓΛΙΚΑ, όχι Ισπανικά, Λιβανέζικα, Αραβικά, Κινέζικα, Γιαπωνέζικα, Ρωσικά ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν επιθυμείτε να γίνετε μέρος της κοινωνίας μας, να μάθετε την γλώσσα μας.

Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στο Θεό. Αυτό δεν είναι κάποια Χριστιανική, δεξιά πολιτική προπαγάνδα, αλλά ένα γεγονός, επειδή Χριστιανοί άνδρες και γυναίκες βασισμένοι στα Χριστιανικά ιδεώδη, ίδρυσαν αυτό το έθνος, και αυτό είναι πλήρως εξακριβωμένο. Εάν ο Θεός μας σας ενοχλεί, τότε σας προτείνω να σκεφτείτε κάποιο άλλο μέρος του πλανήτη σαν την νέα σας πατρίδα, γιατί ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.

Θα αποδεχτούμε τις πεποιθήσεις σας, και δεν θα τις αμφισβητήσουμε. Αυτό που επιθυμούμε εκ μέρους σας είναι να αποδεχτείτε τις δικές μας πεποιθήσεις και να ζήσετε σε αρμονία και ειρήνη μαζί μας.

Αυτή είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ και Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ και θα σας επιτρέψουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε όλα. Αλλά, αφού τελειώσετε με τις διαμαρτυρίες σας και τις γκρίνιες σας για την Σημαία μας, τα Χριστιανικά μας πιστεύω ή τον τρόπο ζωής μας, σας συνιστώ ολόθερμα να εκμεταλλευτείτε μια άλλη μεγάλη Αυστραλιανή ελευθερία:

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ.

'Αν δεν είστε ευτυχείς εδώ τότε ΦΥΓΕΤΕ. Δεν σας υποχρεώσαμε να έλθετε. Εσείς ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ να έλθετε εδώ. Επομένως ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ την χώρα που ΕΣΕΙΣ επιλέξατε."

Οι περισσότεροι Μουσουλμάνοι δεν είναι ευτυχισμένοι...

Δεν είναι ευτυχισμένοι στην Γάζα

Δεν είναι ευτυχισμένοι στην Αίγυπτο

Δεν είναι ευτυχισμένοι στην Λιβύη

Δεν είναι ευτυχισμένοι στο Μαρόκο

Δεν είναι ευτυχισμένοι στο Ιράν

Δεν είναι ευτυχισμένοι στο Ιράκ

Δεν είναι ευτυχισμένοι στην Υεμένη

Δεν είναι ευτυχισμένοι στο Αφγανιστάν

Δεν είναι ευτυχισμένοι στο Πακιστάν

Δεν είναι ευτυχισμένοι στην Συρία

Δεν είναι ευτυχισμένοι στον Λίβανο

Που είναι λοιπόν ευτυχισμένοι;

Είναι ευτυχισμένοι στην Αυστραλία

Είναι ευτυχισμένοι στην Αγγλία

Είναι ευτυχισμένοι στον Καναδά

Είναι ευτυχισμένοι στις ΗΠΑ

Είναι ευτυχισμένοι στην Γαλλία

Είναι ευτυχισμένοι στην Γερμανία

Είναι ευτυχισμένοι στην Σουηδία

Είναι ευτυχισμένοι στην Νορβηγία

Είναι ευτυχισμένοι στην Δανία

Είναι ευτυχισμένοι σε κάθε χώρα που δεν είναι μουσουλμανική

Και ποιόν κατηγορούν;

Όχι το Ισλάμ!

Όχι τους ηγέτες τους!

Όχι τους εαυτούς τους!

ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΖΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ

Και θέλουν να τις αλλάξουν, ώστε να μοιάζουν με τις χώρες στις οποίες ήταν δυστυχείς….www.apocalypsejohn.

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Το όριο μεταξύ πλουσίων και φτωχών στο Μεξικό

                                                                                                                                                                         
Αυτή η Πόλη στο Μεξικό, η περιοχή της Σάντα Φε είναι τα σύνορα μεταξύ πλουσίων και φτωχών.   Τα πλάνα τράβηξε ο φωτογράφος Oscar Ruiz:                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        www.i-diadromi.gr

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ιδού ποια ήταν τα κοπρόσκυλα της ΕΡΤ που έτρωγαν με χρυσά κουτάλια. Δεν πρέπει να τα ξεχνάμε αυτά. Ακατάλληλο για όσους έχουν πίεση! (βίντεο)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Δεν είχα ιδέα για τον νόμο 3907 του 2011… ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο Ν.3907 του 2011, άρθρο 37 παρ.5.

             Δεν είχα ιδέα για το νόμο 3907 του 2011... ΞΈΡΕΙΣ ΤΙ ΛΈΕΙ ΑΥΤΌΣ Ο ΝΌΜΟΣ; ΔΙΆΒΑΣΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΊΣ. Νόμος 3907 του 2011, άρθρο 37 παρ.5:                                                                 

"Σε περίπτωση αδυναμίας των αρμόδιων κατά περίπτωση αρχών να διασφαλίσουν με ίδιους πόρους ή μέσα ότι οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων η απομάκρυνση έχει αναβληθεί, απολαμβάνουν κατά το χρονικό διάστημα της αναβολής, στοιχειώδεις όρους αξιοπρεπούς προσωρινής στέγασης σε εγκαταστάσεις δημόσιου ή κοινωφελούς χαρακτήρα και γενικότερα ότι καλύπτουν τις άμεσες βιοτικές τους ανάγκες, μπορεί να επιτραπεί, μετά από σχετική άδεια, να απασχολούνται ως μισθωτοί σε τομείς απασχόλησης σε συγκεκριμένες περιοχές της Χώρας. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι τομείς απασχόλησης και οι περιοχές της Χώρας όπου μπορούν να ασχολούνται ως μισθωτοί οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων έχει αναβληθεί η απομάκρυνση, το καθεστώς της ασφαλιστικής τους κάλυψης, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και τα αρμόδια για τη χορήγηση της άδειας εργασίας όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα."

ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 25.000 ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ, ΣΥΝΕΛΉΦΘΗΣΑΝ ΜΟΝΟ 2000. ΠΟΣΩΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΑΣΟΥΝ.
ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΝΟΥΝ....
ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ-ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΟΖ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ...
(Να αναμένεις και την επίσημη πρεμιέρα του έργου
"Η Κοσοβοποίηση της Μακεδονίας"
.....Σύντομα στα σχολεία της περιοχής σου....)
             
Δείτε το σχετικό νόμο           

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Google: Τι ρωτάνε οι χρήστες της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης για την Ελλάδα και γενικότερα...

Όσο κι αν η «εισβολή» του διαδικτύου στην καθημερινή μας ζωή μας τρομάζει κάποιες φορές, η αλήθεια είναι ότι το ίντερνετ και κατά κύριο λόγο η Google, ξέρει πολύ περισσότερα για εμάς από όσα πιστεύουμε.

Ερωτήματα που δεν τολμάμε να θέσουμε ούτε στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους τα... γράφουμε στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, η οποία, ωστόσο, κρατά στο τεράστιο «αρχείο» της τα... εσώψυχά μας.

«Γιατί η Ισπανία είναι άδεια, γιατί το Καζακστάν είναι τόσο μεγάλο;».

Οι δύο παραπάνω ερωτήσεις τίθενται συχνά προς απάντηση στην Google και έτσι η «αυτόματη συμπλήρωση» (auto-complete) λέξεων ή φράσεων, οι οποίες πληκτρολογούνται στην μηχανή αναζήτησης, αποκαλύπτει στερεότυπα που εκατομμύρια άνθρωποι έχουν για πολλές χώρες σε Ασία και Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, για την Ελλάδα, οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου αναρωτιούνται γιατί είναι μια τόσο σημαντική χώρα. Το ίδιο όμως ρωτούν και για τα Σκόπια, ενώ από τις ερωτήσεις τους φαίνεται ότι πιστεύουν πως η Ιταλία είναι μια ρατσιστική χώρα.

Επίσης, θέλουν να μάθουν γιατί η Ισπανία είναι τόσο άδεια, η Πορτογαλία τόσο φτωχή, η Γαλλία τόσο... γκέι, η Βρετανία τόσο πλούσια, η Ιρλανδία τόσο πράσινη, το Βέλγιο τόσο βαρετό, αλλά και πλούσιο, η Ολλανδία τόσο φιλελεύθερη, η Γερμανία τόσο πλούσια.

Ακόμη ρωτούν γιατί είναι πλούσιες η Αυστρία και η Ελβετίαγιατί οι Τσέχοι είναι άθεοιγιατί η Πολωνία είναι μια τόσο αδύναμη χώρα, γιατί η Δανία είναι τόσο ευτυχισμένηγιατί η Λιθουανία είναι τόσο... αυτοκτονική.

Tέλος, οι χρήστες ρωτούν τη Google γιατί είναι τόσο όμορφη η Κροατίαγιατί είναι τόσο φτωχές οι Λετονία, Λιθουανία, Λευκορωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία αλλά και γιατί είναι φθηνή η Τουρκία.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα γερμανικό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι πρέπει να διασφαλίζεται ότι η «αυτόματη συμπλήρωση» (auto-complete) λέξεων ή φράσεων, οι οποίες πληκτρολογούνται στην μηχανή αναζήτησης Google δεν περιέχει προσβλητικούς ή δυσφημιστικούς όρους. Η ετυμηγορία του δικαστηρίου αφορούσε σε Γερμανό επιχειρηματία, δίπλα στο όνομα του οποίου στο «Google.de» εμφανίζονταν οι λέξεις «σαϊεντολογία» και «απάτη»...                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
                              

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΕΙ, ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ: ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ… ΑΛΒΑΝΙΑ!

1
Εκεί, λοιπόν, που νομίζαμε πως τα’ χουμε δει όλα, καταλαβαίνουμε ότι δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα! Πληροφορούμαστε, λοιπόν, πως εντοπίστηκαν από την αλβανική αστυνομία, στην περιοχή Δερβιτσάνης του Αργυροκάστρου, 11 λαθρομετανάστες, που είχαν διασχίσει παράνομα τα σύνορα Ελλάδας – Αλβανίας! Οι λαθρομετανάστες προέρχονται από την Σομαλία και την Ερυθραία και μόλις είδαν τους Αλβανούς αστυνομικούς να τους ζηγώνουν, επιχείρησαν να φύγουν τρέχοντας, αλλά εις μάτην.
Και δεν ήταν μόνο αυτοί οι 11. Προ ημερών, πάλι στην περιοχή του Αργυροκάστρου –αυτή τη φορά στη θαλάσσια- περισυνελέγησαν 33 λαθρομετανάστες, προερχόμενοι από το Σουδάν και το Αφγανιστάν!
(ΥΓ): Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε την αντιμετώπιση των λαθρομεταναστών από το αλβανικό κράτος. Κάτι μας λέει πως δε θα’ ναι και η καλύτερη… Και δεν υπάρχουν εκεί «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι», ούτε φτάνει το βεληνεκές των δικών μας, που είναι και… πεπειραμένοι. Δύσκολα τα πράγματα…                                                                                                                                                                                                       http://ethnikismos.net

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Jafar: Όλη η Αλήθεια

Ούτε ένας λαθρομετανάστης δεν έχει σώσει Ελληνόπουλο και οι αριστεροί δημιούργησαν ένα ψεύτικο, φανταστικό, σκηνοθετημένο βίντεο για να δημιουργήσουν αίσθημα συμπάθειας προς τους Μουσουλμάνους λαθρομετανάστες... Αυτό είναι το βίντεο απάντηση που πρέπει να κοινοποιήσουμε ΟΛΟΙ                                                                                                                                                                                                                                                                    

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Σκέψεις της ΔΟΕ να «πάρει» τη φλόγα από την Αρχαία Ολυμπία


8
Με όχι καλό τρόπο φαίνεται να ξεκινά το 2014 για την Ηλεία αφού σύμφωνα με αναρτήσεις στο διαδίκτυο (αρχικά από το antinews.gr) η ΔΟΕ για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού κινήματος προσανατολίζεται να μην ανάψει την Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία.
 Το ερχόμενο καλοκαίρι (16-28/8) η ΔΟΕ διοργανώνει τους 2ους Ολυμπιακούς αγώνες Νεότητας που θα γίνουν στην πόλη Nanjing της Κίνας. Όπως έγινε και το 2010 στους αντίστοιχους αγώνες της Σιγκαπούρης η Ολυμπιακή φλόγα είναι προγραμματισμένη να ανάψει στην κοιτίδα του Ολυμπισμού την Αρχαία Ολυμπία στις αρχές του καλοκαιριού ώστε να ταξιδέψει στην Κίνα και να φωτίσει τους αγώνες αυτούς.
 Λίγες μέρες όμως πριν την έλευση του 2014 μια επιστολή που έφτασε στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ήρθε να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση και να φέρει τον προβληματισμό στα μέλη της. Με τη συγκεκριμένη επιστολή η ΔΟΕ ενημέρωνε την Ελλάδα ότι υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να μην πραγματοποιηθεί η Τελετή Αφής και παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας για τους Αγώνες Νεότητας, να μην ανάψει ποτέ δηλαδή η Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία προκειμένου να μειωθεί το κόστος των Κινέζων διοργανωτών. Και να ΄ταν μόνο αυτό; Από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει μια παρόμοια τελετή κάπου στη Κίνα με μια φλόγα που θα ανάψει με νέους κανόνες και βέβαια δε θα έχει καμία σχέση με εκείνη της Αρχαίας Ολυμπίας.
 Το θέμα είναι πολύ μεγαλύτερο απ ότι αρχικά φαίνεται και ανάλογος είναι ο προβληματισμός και στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Μια πιθανή διακοπή της αφής της Ολυμπιακής φλόγας από τον πιο επίσημο φορέα με την δικαιολογία της οικονομικής κρίσης μπορεί να ανοίξει την πόρτα για τη μόνιμη κατάργησή του παραδοσιακού τρόπου με όλα τα συνεπακόλουθα που θα είναι δραματικά για τον πολιτισμό τον τουρισμό και τον αθλητισμό της Ελλάδας.
 Το έγγραφο έχει θορυβήσει τα μέλη της ΕΟΕ η οποία θα πρέπει να απαντήσει και να διαπραγματευτεί ή όχι με τη ΔΟΕ για την φετινή διοργάνωση βλέποντας ωστόσο πολύ πιο μακριά. Οι πρώτες πληροφορίες από το Μέγαρο στη «Δ.Βικέλα» μιλούν για αδιαπραγμάτευτη στάση : «Η Ολυμπιακή φλόγα ανάβει πάντα για τους Ολυμπιακούς αγώνες και μόνο στην Αρχαία Ολυμπία». Ο δρόμος ωστόσο δείχνει μακρύς και ανηφορικός. Μην ξεχνάμε ότι μπροστά υπάρχει ένας οικονομικός γίγαντας η Κίνα και μια τεράστια και πανίσχυρη κοινότητα η ΔΟΕ. Από την άλλη όμως η Ελλάδα έχει τον μοναδικό και ανεκτίμητο θησαυρό, την ιστορία της , τα σύμβολά της και τους τόπους της…
 H εξέλιξη της συγκεκριμένης πιθανότητας έχει σίγουρα το δικό της, ξεχωριστό, ενδιαφέρον…

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Πάρτε μέρος στο διαγωνισμό: Ποιοι είναι αυτοί που μπορούν ελεύθερα να ληστεύουν, να χτυπάνε, να βιάζουν και να σκοτώνουν και κερδίστε ένα ταξίδι στη χώρα αυτή!!!


Αριστεροί παρουσιαστές στη Νορβηγία λένε ότι είναι σωστό οι λαθρομετανάστες να ληστεύουν, να χτυπάνε, να βιάζουν και να σκοτώνουν λευκούς Ευρωπαίους!


Το βιβλίο ‘Uninvited Guests’ (‘Απρόσκλητοι Επισκέπτες’), απαλλάσσει τους λαθρομετανάστες εγκληματίες και κατηγορεί τους λευκούς Νορβηγούς ότι είναι «ρατσιστές»

 Δύο καλά χρηματοδοτούμενοι από το κράτος Νορβηγοί τηλε-παρουσιαστές υποστηρίζουν ότι οι λευκοί Νορβηγοί αξίζουν να είναι θύματα εγκλημάτων από μη λευκούς μετανάστες.

 

Ο Arild Opheim και η Elin Ruhlin Gjuvsland (φωτο) είναι παλιοί "δημοσιογράφοι" και παρουσιαστές του αριστερού και χρηματοδοτούμενου από το κράτος καναλιού NRK (Norsk rikskringkasting). Πρόκειται για τη νορβηγική κρατική τηλεόραση και κρατικό ραδιόφωνο και την μεγαλύτερη επιχείρηση ΜΜΕ στη Νορβηγία. Πριν από δύο χρόνια, δύο λαθρομετανάστες από τη Βόρεια Αφρική διέρρηξαν το σπίτι τους. Τους επιτέθηκαν και τους λήστεψαν. Ενώ τους είχαν ρίξει κάτω, τους είπαν στα αγγλικά, "Μην κοιτάτε. Αν κοιτάξετε, θα σας σκοτώσουμε".
 
Το ζευγάρι υπήρξε στόχος, επειδή είναι λευκοί Νορβηγοί. Οι λαθρομετανάστες εισβολείς ανέφεραν ότι η επίθεση και η ληστεία ήταν «αντίποινα» για την προγραμματισμένη απέλασή τους. Προφανώς, αυτό το είδος του εγκλήματος είναι κοινό στη Νορβηγία. 
Μόλις λίγες ημέρες πριν ένας παράνομος μετανάστης από τοΣουδάν δολοφόνησε σε λεωφορείο τρία άτομα, συμπεριλαμβανομένου ενός 19χρονου κοριτσιού(φωτο) σε αντίποινα για μια προγραμματισμένη απέλαση. [Ας σημειωθεί ότι η φωτογραφία του Σουδανου δολοφόνου και τα πλήρη στοιχεία του δεν δημοσιοπιοιήθηκαν από τα media]. Ο δολοφόνος των τριών είχε προγραμματιστεί να απελαθεί μία ημέρα μετά τις δολοφονίες.
 
Οι δύο παράνομοι αλλοδαποί που λήστεψαν τον Opheim και την Gjuvsland συλλήφθησαν γρήγορα. Ο ένας καταδικάστηκε στην εξοντωτική ποινή του ενάμισι έτους σε μια λουσάτη νορβηγική φυλακή. Στη Νορβηγία, οι φυλακές είναι πιο πολυτελείς από πολλά φτηνά μοτέλ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο άλλος δράστης νεότερος στην ηλικία οδηγήθηκε σε ένα κέντρο κράτησης ανηλίκων που για ασφάλεια είχε ένα φράκτη. Εκείνος απλά πήδηξε τον φράκτη και από τότε δεν τον είδε κανείς...
 
Ο Opheim και η Gjuvsland τώρα λένε ότι χειρότερο από την επίθεση και την ληστεία είναι ο «κίνδυνος» μιας αυξανόμενης «ρατσιστικής» στάσης απέναντι στους μετανάστες. Επίσης, ανησυχούν μήπως οι γείτονές τους υποψιαστούν ότι η δοκιμασία αυτή τους οδηγήσει να έχουν «ρατσιστικές» συμπεριφορές. Έτσι έγραψαν ένα βιβλίο με το οποίο απαλλάσσουν τους μετανάστες που διαπράττουν εγκλήματα στη Νορβηγία. Έγραψαν ακόμη και ένα άρθρο σε μια νορβηγική εφημερίδα υποστηρίζοντας ότι οι λευκοί Νορβηγοί είναι «ρατσιστές» και ως εκ τούτου αξίζουν να είναι θύματα βίας των τριτοκοσμικών μεταναστών.
Γράφει το FrontPage.com
 
Κυκλοφόρησε με τίτλο ‘Uninvited Guests’. Στην τηλεοπτική εκπομπή ‘Skavlan’, είπαν ότι η συγγραφή του βιβλίου ήταν η «σωτηρία» τους. Επειδή μετά από αυτή την τρομερή νύχτα, βλέπετε, κινδύνευαν – κινδύνευαν από κάτι πολύ χειρότερο από το να χάσουν τη ζωή τους. Κινδύνευαν, πολύ απλά, μήπως γίνουν και μήπως οι άλλοι τους θεωρήσουν «ρατσιστές».
 
Ρατσιστές! Όπως το έθεσε η Elin, ένιωσε ότι κινδύνευε μήπως δεχτεί την θεωρία ότι «οι μετανάστες έρχονται εδώ για να μας εκμεταλλευτούν και για αυτό θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν θα θέλουμε να είναι πάρα πολλοί από αυτούς και ότι θα γεμίσουμε με ανθρώπους με διάφορες εθνικότητες σε πενήντα χρόνια». Είχε αρχίσει να ανησυχεί ότι, χάρη στις χαλαρές πολιτικές για τη μετανάστευση, συντελείται ένα μαζικό έγκλημα, έτσι ώστε δεν είμαστε ασφαλείς στην ίδια μας την πόλη». Με λίγα λόγια, βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού : «Σκέφτηκα: ‘Γαμώτο, θα με κάνει αυτό ρατσίστρια;»
 
Κάντε μια παύση για λίγο και αναλογιστείτε τη δήλωση αυτή. «Σκέφτηκα : ‘Γαμώτο, θα με κάνει αυτό ρατσίστρια;» Σημειώστε, ειδικά, τον σιωπηρό ορισμό του «ρατσιστή» - δηλαδή, κάποιος που έχει μια ρεαλιστική κατανόηση των τρεχουσών ποινικών στατιστικών, των λογικών δημογραφικών προβλέψεων και των όχι και τόσο ευγενών κινήτρων πολλών «μη - δυτικών μεταναστών».
 
Αλλά η ιστορία του Arild και της Elin καταλήγει σε «νίκη». Για να πούμε την αλήθεια, η Elin παραδέχεται ότι είναι πιο φοβισμένη τώρα από ό, τι πριν για την καθημερινή ασφάλεια των παιδιών της. Αλλά, επιβεβαιώνει θριαμβευτικά, «δεν έχουμε γίνει ρατσιστές». Απίστευτο! Χάρη σε εκείνους τους άνδρες που ανέβηκαν στο παράθυρο τους, τους κακοποίησαν σωματικά και απείλησαν την ζωή τους, η ίδια και ο Arild έχουν γίνει πρώτης κατηγορίας "dhimmis" (μη μουσουλμάνοι σε υποταγή). Όπως έγραψαν, τώρα συμφωνούν με αυτό που ένας από τους απρόσκλητους επισκέπτες τους, τους είπε :
 
Ναι, παίρνουμε αυτό που μας αξίζει.... Παίρνουμε αυτό που μας αξίζει, λόγω των πολιτικών μετανάστευσης της Νορβηγίας και της Ευρώπης. Επειδή είναι πάρα πολύ αυστηρές.
 
Το ακούσατε; Οι μεταναστευτικές πολιτικές της Ευρώπης, οι οποίες έχουν μεταμορφώσει την ήπειρο εν ριπή οφθαλμού, είναι «πολύ αυστηρές».
 
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Κλαγγηδόν, κλαγγηδόν: το Jingle Bells στα αρχαία ελληνικά

Και οι κλασικοί φιλόλογοι έχουν χιούμορ. Και ώς φαίνεται ο καθηγητής Christopher Pellins  
(που από το 2003 έχει την Έδρα Regius των Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης)

δεν έχει μόνο χιούμορ και άρτια γνώση των αρχαίων ελληνικών αλλά και σπουδαία φαντασία!:

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ - Έτσι λούζουν με οξύ τις γυναίκες σε ισλαμικές χώρες

Το Κοράνι λέει στον μουσουλμάνο άντρα: "Η γυναίκα σου είναι το χωράφι σου και μπορείς να το καλλιεργείς όποτε κι όπως θέλεις"...
Προφανώς θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να την βασανίσουν όποτε θέλουν όπως θέλουν.               




Η Shameem Akhter, 18 ετών, φωτογραφίζεται στο σπίτι της στο Jhang του Pakistan, Τετάρτη 10 Ιουλίου του 2008. Η Shameem βιaστηκε από 3 άνδρες οι οποίοι μετά την έλουσαν με οξύ. Η Shameem έχει κάνει έκτοτε 10 πλαστικές εγχειρήσεις στο πρόσωπό της στην προσπάθειά της να σβήσει τις ουλές. Η Najaf Sultana, 16 ετών, στο σπίτι της στο Lahore του Pakistan την Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2008.
Σε ηλικία μόλις 5 ετών η Najaf δέχθηκε επίθεση από τον ίδιο της τον πατέρα ο οποίος δεν ήθελε άλλες γυναίκες στην οικογένεια. Ως αποτέλεσμα, η Najaf τυφλώθηκε τελείως και αμέσως εγκαταλείφθηκε από την οικογένειά της, ενώ τώρα μένει με συγγενείς. Έχει ήδη κάνει 15 πλαστικές εγχειρήσεις στο πρόσωπό της, προσπαθώντας να ανακτήσει ένα φυσιολογικό πρόσωπο.

Η Shehnaz Usman, 36, φωτογραφίζεται στο Lahore του Pakistan. 26 Οκτωβρίου 2011. Η Shehnaz δέχθηκε επίθεση με οξύ από έναν συγγενή της πριν 5 χρόνια, για
οικογενειακές διαφορές. Έκτοτε έχει χειρουργηθεί 10 φορές για να εξομαλύνει τα σημάδια της επίθεσης
Η Shahnaz Bibi, 35 ετών, από το Pakistan, 26 Ιανουαρίου 2008. Πριν 10 χρόνια ένας συγγενής της έχυσε οξύ στο πρόσωπο για κάποια διαφωνία που είχαν. Δεν χειρουργήθηκε ποτέ.
Η Kanwal Kayum, 26 ετών, προσαρμόζει το πέπλο της. 25 Αυγούστου 2008. Η Kanwal δέχθηκε επίθεση με οξύ από έναν άνδρα τον οποίο απέρριψε πριν ένα χρόνο. Δεν έχει εγχειρισθεί ποτέ.
Η Munira Asef. 5 Οκτωβρίου 2009. Η Munira δέχθηκε επίθεση με οξύ από έναν άντρα του οποίου την πρόταση γάμου απέρριψε πριν 5 χρόνια. Έκτοτε έχει υποβληθεί σε 7 πλαστικές επεμβάσεις.
Η Bushra Shari, 39 ετών, από το Lahore του Pakistan, 11 Ιουλίου του 2005. Η Bushra δέχθηκε επίθεση με οξύ από τον ίδιο της τον σύζυγο πριν 7 χρόνια επειδή προσπάθησε να τον χωρίσει. Έκτοτε έχει υποβληθεί σε 25 χειρουργεία για να απαλείψει τις ουλές της επίθεσης.
Η Memuna Khan, 21 ετών, από το Karachi του Pakistan, 19 Δεκεμβρίου 2012. Η Menuna δέχθηκε επίθεση με οξύ από μια ομάδα αγοριών μιας οικογένειας με την οποία η οικογένεια της Memuna είχε διαφορές. Έκτοτε έχει υποβληθεί σε 21 χειρουργεία για να διορθώσει το πρόσωπό της.
Η Zainab Bibi, 17 ετών, από την Islamabad του Pakistan, Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008. Η Zainab δέχθηκε επίθεση με οξύ από έναν άνδρα πριν 5 χρόνια όταν τον απέρριψε για γάμο. Έκτοτε έχει υποβληθεί σε πολλαπλά χειρουργεία. Η Naila Farhat, 19 ετών, από το Pakistan, 24 Μαρτίου 2007. Η Naila δέχθηκε επίθεση με οξύ στο πρόσωπο από έναν άνδρα του οποίου την πρόταση γάμου απέρριψε πριν 3 χρόνια. Έκτοτε έχει υποβληθεί σε πολλαπλές πλαστικές επεμβάσεις.






Η Saira Liaqat, 26 ετών, ποζάρει κρατώντας μια φωτογραφία της πριν την επίθεση με οξύ στο σπίτι της στην Lahore του Pakistan. 9 Ιουλίου 2005. Όταν ήταν 15 ετών, η Saira παντρεύτηκε έναν συγγενή της ο οποίος λίγο αργότερα της επιτέθηκε με οξύ αφού απαιτούσε διαρκώς από την Saira να μείνει μαζί του, αν και οι οικογένειες τους είχαν συμφωνήσει ότι αυτό θα γινόταν μόνο όταν τελείωνε το σχολείο. Η Saira έχει υποβληθεί έκτοτε σε 9 πλαστικές επεμβάσεις για να διορθώσει τις ουλές που άφησε πίσω του το οξύ.Αυτός είναι ο κόσμος του Ισλάμ.
Οι Ελληνίδες αριστερίστριες, δεν βλέπουν πως στις "συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας" μαζεύονται μόνο άντρες, ή όταν υπάρχουν γυναίκες είναι μονίμως με μαντίλα και τον φόβο στα μάτια τους;                                                                      (Πηγή news24gr.blogspot.gr)

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ο κ. Λιάπης δείνει το "ΚΑΛΟ" παράδειγμα...

Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν! Ο πρώην Υπουργός… Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης συνελήφθη να οδηγεί τζιπ με πλαστές πινακίδες και ανασφάλιστο!

2
Ο κ. Λιάπης, ο οποίος έχει διατελέσει μεταξύ άλλων υπουργός Μεταφορών (2004-2007) και Πολιτισμού (2007-2009), οδηγούσε ένα αυτοκίνητο τύπου SUV, μάρκας Volkswagen Touareg, όταν παραβίασε μία πινακίδα STOP επί της λεωφόρου Αρτέμιδος.
 Δύο μοτοσυκλετιστές της Ομάδας ΔΙΑΣ τον σταμάτησαν επί τόπου και ο κ. Λιάπης ζήτησε συγγνώμη επειδή παραβίασε το STOP. Όταν όμως οι αστυνομικοί του ζήτησαν δίπλωμα, διαπίστωσαν ότι δεν είχε. Κι όταν έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου για έλεγχο, ανακάλυψαν έκπληκτοι ότι το SUV του πρώην υπουργού όχι απλώς ήταν ανασφάλιστο, αλλά είχε και πλαστές πινακίδες.
 Σύμφωνα δε με τα πρώτα στοιχεία, ο Μ. Λιάπης είχε καταθέσει τις πινακίδες του οχήματός του και κυκλοφορούσε με τις πλαστές!
 Ο πρώην υπουργός συνελήφθη επί τόπου και θα οδηγηθεί στο Αυτόφωρο.                       πηγή: http://www.contraseolous.gr 

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Η φωτογραφία αυτή πρέπει να γίνει αφίσα, και να κολληθεί στα σπίτα των εγκληματιών που ανάγκασαν το παιδάκι να ψάχνει στα σκουπίδια να βρει να φάει.....

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ - γροθιά στο στομάχι: Μαθήτρια τρώει αποφάγια από τα σκουπίδια του σχολείου της



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ - γροθιά στο στομάχι: Μαθήτρια τρώει αποφάγια από τα σκουπίδια του σχολείου της
Το περιστατικό συνέβη στην Πάτρα. Ένα μικρό κοριτσάκι έψαξε στα σκουπίδια, βρήκε ένα μισοφαγωμένο τοστ και κάθισε για να το φάει. Κάποιος τράβηξε τη σχετική φωτογραφία...

Τη δημοσιεύουμε, αφενός γιατί δεν προδίδει την ταυτότητα της μικρούλας καθώς δε φαίνεται το πρόσωπο της και αφετέρου για να μην πει κανείς, αύριο, μεθαύριο "δεν ήξερα"...

Το περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο. Από εκατοντάδες σχολεία της χώρας έρχεται το ίδιο μήνυμα. Υπάρχουν παιδάκια που ζαλίζονται από την πείνα.

 Για να πετύχει ο Σταϊκούρας πρωτογενές πλεόνασμα.

 Για να πάρει εύσημα ο Στουρνάρας από τον Σόιμπλε. 

Για να μείνουν λίγο ακόμη στην εξουσία ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο.

Νομίζετε ότι η εικόνα αυτή δε σας αφορά επειδή σήμερα, ενδεχομένως, έχετε υλικά για τοστ στο ψυγείο; Νομίζετε... Το σχέδιο φτωχοποίησης του μικρού και του μεσαίου Ελληνα βρίσκεται σε εξέλιξη. Και όσο τους το επιτρέπουμε, τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα.

Δείτε την φωτογραφία. Το ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ είναι, διάολε. ΞΥΠΝΗΣΤΕ.

121
πηγή: toxwni.gr